§ 1 Informacje ogóle 1. Sklep internetowy bello!, dostępny pod adresem internetowym www.belloshop.pl, prowadzony jest przez Śliwa Karolina prowadzącego działalność gospodarczą pod Firma usługowo-handlowa Śliwa Karolina, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7532429138, REGON 389623225 wersja dla dokonujących sprzedaży na rzecz konsumentów i przedsiębiorców 2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. § 2 Definicje 1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu. 2. Sprzedawca - Firma usługowo-handlowa Śliwa Karolina z siedzibą w Lipniki 2a, 48-388 Kamiennik. 3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu. 4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu. 5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.belloshop.pl. 6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. 7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu. 8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą. 9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie. 10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta. 11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności. 12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów. 13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło. § 3 Kontakt ze Sklepem 1. Adres Sprzedawcy: Lipniki 2a, 48-388 Kamiennik 2. Adres e-mail Sprzedawcy: hello@belloshop.pl tel. 727610451 3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 61 1050 1490 1000 0097 4259 5938. 1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. 2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. wersja dla sklepów prowadzących sprzedaż w złotówkach 3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). 4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. 5.Wszystkie dostępne produkty w sklepie, tworzone są na indywidualne zamówienie Klienta. § 6 Zakładanie Konta w Sklepie 1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych ades e-mail, hasło, imię i nazwisko, adres, numer telefonu. 2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe. 3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji. 4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3. § 7 Zasady składania Zamówienia W celu złożenia Zamówienia należy: 1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie); 2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny); 3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji; 4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia, 5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail, 6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3. § 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności 1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu: a. Przesyłka KURIERSKA 2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy b. Płatności elektroniczne c. Płatność kartą płatniczą d. płatność BLIK 3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu. § 9 Wykonanie umowy sprzedaży 1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu. 2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 3. W przypadku wyboru przez Klienta: a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie …. dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. 4. Realizacja zamówienia 1-10 dni roboczych. 5. Po zaksięgowaniu wpłaty sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia, każdy oferowany produkt tworzony jest na indywidualne zamówienie klienta, w związku z czym nie ma możliwość zwrotu towaru. 6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 6. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. § 10 Zwroty i reklamacje. 1.Produkt jest drukowany a indywidualne zamówienie Klienta. Nie prowadzimy magazynu stokowego, w związku z czym nie ma możliwości zwrotu zakupionego towary. Każdorazowo jest możliwość druku próbnego w minimalnej ilości 1m- do czego serdecznie zachęcamy. Prosimy o przemyślane zakupy. Reklamacja jest możliwa tylko w momencie odesłania przez Klienta, całego, nienaruszonego materiału. Materiał krojony nie podlega reklamacji. Każdorazowo Klient ma obowiązek sprawdzić czy otrzymany materiał spełnia jego oczekiwania. NIE PRZYJMUJEMY REKLAMACJI NA PODTSAWIE ZDJĘĆ. §11 Zamówienia detaliczne winny być wolne od wad. O ewentualnych wadach klient zostanie poinformowany, lub zostanie zrekompensowane mu to dodatkowym wolnym od wady zadrukowanym kuponem wybranego materiału. W zamówieniach hurtowych mogą pojawić się niewielkie wady- wynikające z procesu produkcyjnego, może zdarzyć się, że materiał zostanie wydrukowany w kilku belkach. Jest to już zrekompensowane ceną. W przypadku większych wad, zostanie dodrukowany kupon materiału adekwatny do wielkości wady. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.