ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

 

  • Zamówienie zostaje przekazane do realizacji, tylko w momencie, gdy zostanie opłacone.
  • Czas realizacji zamówienia wynosi ok. 3-5 dni roboczych w przypadku zamówień detalicznych, ok. 4-7 dni roboczych w przypadku zamówień hurtowych. Zawsze staramy się zrealizować zamówienie w najkrótszym, podanym czasie. Trzeba mieć jednak na uwadze, że w momencie wzmożonej ilości zamówień okres realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć.
  • Czas realizacji liczy się od daty wpływu środków na konto! Zachęcamy do korzystania z szybkich płatności PRZELEWY 24 dostępnych w naszym sklepie internetowym. Środki trafiają do nas na następny dzień roboczy i od tego momentu liczymy czas realizacji.
  • Prosimy o przemyślane zakupy. Nie prowadzimy magazynów stokowych, każde zamówienie jest drukowane indywidualnie, w związku z czym nie ma możliwości zwrotu lub wymiany tkaniny na inną. Każdorazowo zachęcamy do druku próbnego- jakim jest zamówienie najmniejszej ilości drukowanego materiału- 1m .

ZASADY DOTYCZĄCE WYSYŁKI

 

  • Zamówienie zostaje wysłane na adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia. Jeśli dane do wysyłki różnią się, od danych do faktury prosimy o wpisanie tego w odpowiednim miejscu w momencie finalizacji zamówienia. Nie odpowiadamy za błędy wynikające ze źle wpisanego adresu dostawy.
  • Czas dostawy jest zależny od usług operatora. W przypadku zamówień detalicznych InPost dostarcza przesyłkę zazwyczaj na drugi dzień roboczy. Zamówienia hurtowe dostarczane są przez kuriera DPD, zazwyczaj 1-2 dni robocze.
  • Każda przesyłka jest ubezpieczona. W razie uszkodzenia przesyłki przez operatora, każdorazowo pomagamy rozwiązać problem.
  • Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Prosimy o wpisanie numeru paczkomatu w komentarzu do zamówienia. Przesyłki wysłane w piątek zazwyczaj dostarczone są w sobotę do paczkomatu. UWAGA DOTYCZY TO TYLKO ZAMÓWIEŃ DETALICZNYCH
  • KOSZT WYSYŁKI : zamówienia detaliczne wysyłamy paczką standardową - InPost. Zamówienia powyżej 10 m wysyłane są na belce, w momencie składania zamówienia należy wybrać odpowiedni rodzaj wysyłki zależny od szerokości materiału. W przeciwnym razie opóźni to czas wysyłki i zostanie naliczona dodatkowa opłata.

REKLAMACJE

  • Reklamacja zostaje przyjęta do rozpatrzenia TYLKO I WYŁACZNIE w momecie odesłania przez Klienta całego, nienaruszonego materiału. Wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
  • Zamówienia detaliczne są wolne od wad. W przypadku zamówień hurtowych mogą zdarzyć się niewielkie wady wynikające z produkcji, lub materiał może zostać wysłany w kilku kawałach (belkach). Zrekompensowane jest to ceną (niższa aniżeli detaliczna). W przypadku większej skazy, wady, błędu w druku itp. rekompensowane jest to dodatkową, adekwatną do wady ilością gratisowej tkaniny.
  • Nie przyjmujemy reklamacji na podstawie zdjęć
  • FORMULARZ REKLAMACYJNY

PRÓBNIK

  • W celu zamówienia próbnika prosimy o kontakt mailowy hello@belloshop.pl
  • Każdorazowo próbnik drukujemy na zamówienie Klienta
  • Cena zależna jest od ilości zadrukowanego materiału- zazwyczaj są to chusteczki wielkości raportu danego wzoru

CERTFIKAT

NUMER CERTYFIKATU:
19.htr.74644